...nikdy neni pozde!

OCZ NIA - ovladejte pocitac pomoci myslenek

14.01.2009 18:36

Včera jsem se učil na písemku. Přepínalo mi, jak se říká... Musel jsem se odreagovat. Pokoj, počítač, internet :) Natrefil jsem na zajímavou věcičku.

Výrobce ji nazval Neural Impulse Actuator. Je to zařízení, pomocí kterého můžete ovládat Váš počítač bez myši nebo klávesnice…mysli a pracuj :)

Funguje na principe EEG senzorů. Senzory snímají pohyby EEG, nadočnicových svalů a pohyby očí. Chce to trénink, ale pak….skutečně nemusíte používat klávesnici ani myš. Surfovat nebo hrát myšlenkami. Jen tak dál!! Někde jsem se dočetl, ze velká nevýhoda je cena (4000,-) Já myslím, že za tak neuvěřitelnou hračku to není moc… Navíc je dostupná i v ČR.

 

Googlujte, navštivte Youtube nebo odkaz niž. Stojí to za to podívat se jak tato „hračka“ funguje.

 Podrobnosti: https://www.ocztechnology.com/products/ocz_peripherals/nia-neural_impulse_actuator

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.