...nikdy neni pozde!

Pizza

14.01.2009 18:18

 Pracuji, mam hlad! Jelikož jsem tvor lenivý, zvažoval jsem nejpohodlnější způsob, kterým bych naplnil můj brečící žaludek. Hlad byl velký, čas utíkal. Svezu se výtahem a jsem v obchode. NE!...rekl jsem si. Musí byt nějaký způsob jak se najit bez toho abych se hnul. Musel jsem najít něco „hned“. Vzpomněl jsem si, že v stejné budově sídlí firma MaMia. Pizzerie s donáškou. Wow..záchrana. Net, kontakty. Už to zvoní. Huráá!!! Nivovou prosím. Stejná budova, 4. patro. Dekuji. Bum…pokládám sluchátko a čekám. Pořád nic. To nesnesitelné čekání. Kde jsou sakra!! Dojí snad krávu na sýr aby potěšili Duda nejvyšší kvalitou? Blbost. Podivám se na hodiny. 180 vteřin a pořád nic. Musím přestat počítat, musím něco dělat abych nemyslel na to jak velký mam hlad. Jdu číst. Proč ne? :)

" Doma prázdno, ticho, v lednici vyschlo, nic se mi už nechce... Vzpruhu mi dodá moje láska. Mám na ni zase tu obrovskou chuť. V hlavě mám ten zvláštní pocit kdy už vlastně nemůžu, ale těším se zas a znovu na to jediné - na pocit blaženosti. A tak čekám a vím, že ona mi přichází vstříc. Jsem napjatý a opět nedočkavý. Není to běžné čekání jako na jinou. Je to jiné a ten pocit očekávání je stejně skvostný jako se do ní zakousnout a nepustit ji. A když je po všem tak vaše touha neumírá. Roste, toužíte víc a víc. Je to šílené, raději ji nechám být, dám ji klid, ale nevydržím to dlouho. Volám na ni znovu a hlasitě: „CHCI TĚ"! A ona? Ona vždy bez ostychu a odmlouvání doráží až k vám. Je věrná, miluje bez podmínek a nezná nálady. Zná naše, to když se o ní pereme navzájem. Kdy stejné pomyšlení popadne více srdcí. Je nás hodně s podobnou diagnózou. Ale ona si ke všem cestu klestí neurvalým a nepropustným houštím aut a čudících motorů. Dere se kupředu s neutuchající silou a její touha nechladne, jak by se někdy zdálo. Opět na mne dýchne její laskavá, vždy jiná a tak stejná vůně, její ladné tvary mi probudí chuťové pohárky a to mne na ní baví! Jó, je to ona moje milá. Nejsem usedlý a přesto miluji její konstanty. To setkání a chvíle okamžiku s ní mne vždy mile překvapí. Chuť její skladby je tak omamující. Kompozice lahodná všem smyslům. Očím, jazyku, hmatu i produktivnímu tichu. To je ono. Tady mám jistotu, že co chci vždy dostanu. Příště budu zase volat, trpělivě toužit a popohánět ty nekonečné minuty. Moje MaMia."

 

Hmm.. hezká reklama. Super. Už je to tady. Diky, nashle ;) Hltám kousek po kousku. Ne vlastně kousek s dalším kouskem. Takovej mam hlad. Vlastně už nemam. Sakra. Přehnal jsem to… Bolí mě břicho….ale byla dobra. Doporučuji!! :)

 

Upozornění: Těhotné ženy a Aleš Z. mají v MHD přednost…

Zpět

Vyhledávání

© 2008 Všechna práva vyhrazena.